29 December 2011

Aku Kan Ada ~part 18=~Ciuman~



Aku Kan Ada ~Ciuman~

aku lebih banyak mendiamkan diri. entah mengapa perasaan ku berubah gundah pabila yusri mengatakan dia sebenarnya sudah berumah tangga. mempunyai seorang anak perempuan berusia 2 tahun. aku tidak sepatutnya begini,perkara begini seharusnya ku jangka. aku seharusnya gembira apabila abang angkatku kini sudah bekeluarga. aku juga sudah mempunyai teman lelaki,ikram. aku sayang pada ikram,cuma kini ku rasakan sayangku terhadap yusri berputik kembali.setelah berjumpa dengan yusri hatiku berbunga bahagia.

"kenapa ni?dari tadi abang tengok adik diam je,tak suka jumpa abang ke?"tanya yusri mematikan lamunan jauhku.
"bukanlah"jawabku sepatah tanpa melihat yusri yang sedang memandu kereta.
"habis tu?kenapa azmeer berubah setelah berjumpa dengan abang"soal yusri
"berubah?mana ade"jawabku
"sejak abang beritahu azmeer yang abang dah mempunyai isteri dan anak,azmeer tiba-tiba berubah murung.azmeer tak suka jika abang sudah bekeluarga?"
persoalan yusri mengunci mulutku.entah mengapa begitu berat bagiku untuk melontarkan kata-kata bagi membalas atau membidas pertanyaan yusri. aku menutup mataku sejenak.membayangkan apa yang ku lalui bersama yusri sebentar tadi.begitu indah.tapi segalanya punah bila memikirkan yang yusri sudah berumah tangga.
"azmeer,kenapa ni,kenapa senyap je ni?"yusri bertanya lagi

Ikram melihat jam tangan G-Shock yang membelit tanganya itu. sudah hampir pukul 1 pagi.masa berlalu begitu pantas sekali. seronok dan senang dirasakanya bila ikram berbual mesra dengan malik. ikram benar-benar tertarik dengan gaya malik.malik begitu ramah dan pandai mengambil hati ikram. ikram begitu mudah menyesuaikan diri dengan personaliti malik.

"i think i should go now. dah lewat ni"kata ikram
"huh?u dah nak balik ke?"soal malik
"ye.dah lewat ni,lagipon esok i kerja"ikram memberi alasan
"but..hurmm ok,i hantar u balik"kata malik
"terima kasih"kata ikram lalu bangkit dari sofa empuk yang menjadi alas punggungnya.
"i baru nak ajak u tidur disini,dirumah i"kata malik yang turut berdiri
"oyeke,maybe next time k.bila i free nanti"kata ikram
"ok"malik hampa

yusri memberhentikan kereta di bahu jalan.aku tersentak.aku memandang yusri. yusri menatap mukaku.matanya tajam melihatku.aku sedikit cuak.

"adik tak sayang abang ke?"tanya yusri
"mengapa abang bertanya begitu?"aku bertanya kembali
"segalanya begitu sempurna,perjumpaan kita pada hari ini,tapi mengapa kini adik berubah sama sekali bila dapat tahu yang abang kini sudah berkahwin?"soal yusri dalam nada tegas.
enjin kereta tiba-tiba menjerit.bunyi udara dingin dari penghawa dingin kereta mendinginkan suasana yang sedia ada dingin dan ditambahkan lagi dengan sikap dingin ku terhadap yusri.
"tak.semuanya ok.maaf adik mungkin letih sedikit."aku memberi alasan
"mulut adik berkata begitu,tapi hati adik, tak. abang dapat rasakan"kata yusri
aku mendiamkan diri.memeluk tubuh.
"walau apa pun status abang sekarang,perasaan sayang abang terhadapa adik tidak berubah,malah makin membuak bila dapat bertemu dengan adik kembali"kata yusri lalu merangkul leherku.
bibirnya meragut bibirku perlahan dan penuh romantis.sambil bibir kami bertemu dan bertaut,tangan yusri mengusaplembut dan manja pipiku.jarinya mengentel telingaku.aku mendesah ghairah.yusri pandai dalam membelai.
lidahku disebut manja sambil sesekali aku menyedut lidah yusri semula.kami berterusan bercium tanpa menghiraukan keadaan persekitaran kami.memandangkan kereta yusri berhenti di tepi jalan yang agak lengang,aku tidak gusar untuk berterusan bercium dengannya.

tali pinggang keledar yang melilit badan ikram dileraikannya.malik hanya memerhatikan sahaja ikram tanpa bersuara.walaupun jauh disudut hatinya menjerit dan memberontak melihat ikram berbuat begitu.
"ok,thanx for everything.i really had a good time with you"kata ikram lalu menghulurkan tanganya untuk berjabat kepada malik
"hurmm"malik hanya mampu bersalaman dengan ikram
"i hope to see you again soon"kataikram ketika bersalaman dengan malik
malik menarik tangan ikram ketika ikram melangkah keluar dari kereta malik. tangan malik segera menarik leher ikram.bibir ikram diterkam oleh bibir malik.ciuman demi ciuman diberikan oleh malik kepada ikram.malik begitu berahi ketika bercium dengan ikram.ikram bertambah gahirah menerima setiap ciuman dari malik.
"jom"kata ikram
malik mengerti.senyuman yang terukir di mukanya meruntun hati ikram. enjin kereta dimatikan oleh malik. setelah pintu kereta dikunci, malik mengekori ikram dari belaknag menuju ke rumah ikram.

ketika yusri memandu kereta, aku mengengam erat tangan yusri. kereta yusri jenis pemanduan automatik,jadi tidak selalu yusri perlu menukar gear.di kesempatan itu,aku lebih banyak memegang tangan yusri. yusri kelihatan ceria,begitu juga dengan aku.kereta beransur perlahan bila melalui lorong rumah aku.

malik menangalkan tshirt yang dipakainya ketika melihat ikram membuka butang baju kemeja.setibanya dibilik ikram, malik menolak badan ikram ke atas katil sambil badannya rebah menimpa badan ikram. mulut malik berterusan mencium mulut ikram. mata ikram terpejam menerima pelukan hanggat dari malik. ciuman malik mampu melemahkan ikram. lelaki macho yang menjadi idaman ikram dan kegilaan rakan-rakan pejabat ikram kini berada dalam dakapan ikram,umpama bulan jatuh keriba. malik berhenti mencium ikram. malik berdiri sambil menanggalkan tali pinggang.ikram melihat malik dengan pandangan berhari sambil lidahnya menjilat bibirnya. ikram menjadi tidak keruan apabila malik kini hanya berseluar dalam sahaja.malik naik ke atas badan ikram.zip seluar ikram ditanggal malik.

setelah seluar ikram dilucutkan malik berdiri untuk menanggalkan seluar dalamnya. ikram tiba-tiba berdiri lalu memeluk malik sambil mencium mulut malik. seluar dalam malik dilondehkan ikram. malik juga berbuat begitu kepada ikram.hampir seminit mereka berdiri tegak tidak berbuat apa-apa cuma tersenyum bertentangan mata. ikram menundukkan mukanya. malik mendongakkan dagu ikram ke atas sedikit lalu menberikan ciuman mesra dan penuh romantis.ikram mebalas ciuman malik. mata ikram menjadi kuyu ketika mereka bercium. malik berterusan mencium ikram dengan penuh kasih sayang.umpama sepasang kekasih perlakuan mereka. tangan ikram dan malik mengengam antara satu sama lain sambil berterusan berkucupan.

~bersambung~

1 comment:

  1. takde sambungan kerw?
    bila nak update?
    tak sabar nk tau ape keputusan azmeer???
    adakah dier pilih "abg yusri"???
    harap2 dier pilih la yekkk.... hehehe.....

    ReplyDelete