16 August 2011

Aku Kan Ada ~part 4=~Asrama -part2- ~



~Asrama -part2- ~

Esok petang setelah tamat sesi persekolahan, aku, muiz dan kawan-kawanku yang lain turun ke padang sekolah untuk bermain bola. Ketika sedang khusyuk bermain, aku di kejutkan dengan bunyian nyaring seperti bunyi yang dikeluarkan tikus atau cencorot. Aku mencari dari mana datangnya bunyi tersebut. bunyi tersebut datangnya dari padang hoki bersebelahan dengan padang bola sepak.

“kau kenal ke dengan budak tu?”tanya muiz ketika menghampiriku
Aku hanya terdiam. Tidak menjawab pertanyaan muiz. Yusri tersenyum melihatku sambil melambai-lambaikan tangan.
“tu yusri kan,budak senior yang main hoki kat sekolah kita ni kan?”tanya muiz lagi
“entah, dah jom kita sambung main”ajakku sambil menarik lengan muiz

Yusri memanggil budak junior dari tingkatan satu yang sedang duduk di tepi padang bola.

“wei budak sini jap”panggil yusri
“nama kau ape?”tanya yusri ketika budak lelaki itu menghampirinya
“Saiful”jawab budak tersebut
“saiful pergi kat abang yang pakai baju t-shirt hitam belang merah tu,kata kat dia yang abang nak jumpa dia”arah yusri
“abang yang tu ke?”tunjuk saiful ke arah aku
“ye,abang tu. Pergi jumpa dia sekarang”arah yusri

saiful melangkah laju ke tengah padang bola menghampiriku.

“wei yus, cepat ar main”ajak kawan yusri
“kejaplah,korang mainlah dulu”kata yusri
“lantak kau ar”kata kawannya itu

Saiful menahan aku dari bergerak ditengah padang

“wei kau kenapa tahan aku ni?”marah aku
“err maaf bang,tapi abang yang main hoki tu nak jumpa abang”kata saiful
“pehal ni mir?”tanya muiz
“tak tau ar.kau pergi kat abang tu balik,kau cakap kat dia aku tak nak jumpa dia lagi.aku sibuk”kataku

“apa?dia kata macam tu?”yusri sedikit bengis mendengar kata-kata aku yang disampaikan oleh saiful
“kau pergi kat dia balik,kau cakap kalau dia tak nak rahsia dia terbongkar,lebih baik dia datang jumpa aku sekarang”kata yusri lalu menolak saiful. Saiful berlari mendapatkan aku semula. Yusri tersenyum apabila melihat aku datang kepadanya.

“kau kenapa tak nak jumpa aku?kau nak aku bagitau kat warden pasal kau isap rokok kat belakang tandas semalam ke?”perli yusri
Aku hanya tertunduk diam.
“dah sini,ikut aku jap.”
“pergi mana bang?”soalku lemah
“ikut je aku.kalau tak..”
“yela”aku akur dengan permintaan yusri.

Yusri berjalan dihadapan aku. Aku hanya mengikuti kemana yusri membawaku. Muiz pula hanya memandang hairan aku dari tengah padang.

“nama kau sape?”tanya yusri
“Azmir”jawabku
“kau form berapa?”
“three”
“dah masuklah”arah yusri ketika membuka pintu stor peralatan berkebun.
“nak buat apa kat sini bang?”tanyaku
“masuk je la”arah yusri.

Yusri mengunci pintu bilik stor apabila kami masuk ke dalam bilik tersebut. yusri datang merapatiku. Aku melangkah ke belakang menjauhinya.

“tak nak la bang. Saya tak suka lah”kata aku sambil menepis-nepis tangan yusri yang cuba memelukku
“kalau kau nak selamat,kau ikut je cakap aku paham!”tegas yusri
“tak suka lah.”
“lama-lama nanti kau sukalah”kata yusri lalu memeluk aku.
“sakit lah.aku dah tak nak tu tak nak la”kataku lalu menolak badan yusri dengan kuat.
“kau dah berani melawan aku ye. Ok aku jumpa warden sekarang,aku bagitau dia pasal apa yang kau buat malam tadi”kata yusri lalu berjalan ke arah pintu stor
“bang nanti”panggil aku
Yusri berhenti dari melangkah
“ok,tapi jangan lah buat macam malam tadi.sakit la”kataku
“ok aku tak buat. Tapi aku nak kau tolong aku sikit”kata yusri lalu merapati aku.
“tolong apa?”tanyaku
“duduk kat kerusi tu”arah yusri
Aku duduk di kerusi kayu bersebelahan cangkul. Yusri menghampiriku. Tanganku diambilnya lalu diletakkan ke arah bonjolan di seluar pendeknya yang berwarna putih.
Aku meramas-ramas bonjolan besar itu.
“isap”pinta yusri ketika melondehkan seluarnya.
“geli la bang.tak naklah”kataku lalu memalingkan muka ke tempat lain. Batang zakar yusri yang sedang mengeras itu di acukan ke mulutku.
“isap aku cakap”arah yusri sambil menarik rambutku
“buka mulut”kata yusri sambil mengetuk-getuk batang zakarnya ke bibirku. Aku membuka mulut dan batang zakar yusri di rodok ke dalam mulutku.
“ueekk”aku mula nak termuntah apabila kepala zakarnya mencecah anak tekakku.
Yusri mula mendayung laju batang zakarnya ke dalam mulutku.
Mukaku mula berpeluh dan merah-kemerahan.mulutku naik kebas kerana terlalu lama aku mengolom batang zakar yusri. Tidak semena-mena yusri menekan dalam batang zakarnya ke mulut aku. Aku hampir tersedak, air mani putih,berlendir dan hangat itu memenuhi rongga mulutku. Aku tak berdaya nak menealannya lalu terbatuk-batuk memuntahkan air mani yusri.

“puas aku hari ini.dapat budak jambu yang pandai melayan aku ni”puji yusri. Yusri kemudiaannya berlutut di hadapanku. Mulutku yang masih melekat sisa air maninya di jilat dan diciumnya. Amat jijik ku rasakan. Yusri kemudiaannya membuka seluarku. Batang zakarku yang masih lembik dilancapkannya. Mulut aku tetap diciumnya.lidah aku dihisapnya. Lama-lama jijik yang kurasakan bertukar nikmat. Suatu pengalaman yang belum pernah ku rasakan. Yusri lah orang pertama yang melancapkan aku dan orang pertama yang mencium bibirku. Aku hampir tidak keruan.batang zakarku mengembang-gembang dan kemudiaannya memuntahkan dan memancutkan begitu banyak lendir putih.

Setelah pintu bilik stor tadi ditutup. Aku dan yusri berjalan beriringan ke padang sekolah.

“amecam?best tak?”tanya yusri
Aku hanya berdiamkan diri. Memang aku jijik dengan apa yang berlaku tadi,namun cara yusri melancapkan aku dan mencium aku adalah sesuatu perkara yang seronok yang belum pernah ku rasakan.
“best tak aku lancapkan batang kau tadi?”soal yusri lagi
“lancap?apa tu?”tanyaku yang tidak mengerti istilah lancap ketika itu
“benda yang aku buat kat kau lah,yang sampai keluar air mani”terang yusri
Aku hanya tertunduk.tak tau apa yang patut ku jawab.
“kau ada abang?”tanya yusri
Aku mengelengkan kepala.
“kakak?”
Aku masih mengelengkan kepala.
“saya ada adik je”kataku
“oo kalau macam tu,kau jadi adik angkat aku nak?”tanya yusri
“abang jadi abang angkat saya?”
“nak tak?”
“hurm”aku tidak menjawab pertanyaan yusri

~bersambung~

4 comments:

  1. wah~ mcm best jek citer nih~
    Khuz pe kabar? da kurang dah bz ker?
    apepon, keep up the good writing :))
    ~DewaSalju~

    ReplyDelete
  2. khuz sht je dewa salju..dewa salju lak sht?
    skrg cuti sem..tp kdg2 bz gak ler..
    selmat bulan puasa ye dewa salju

    ReplyDelete
  3. patot pon steady jek updat citernya tuh~ Samat berpuasa gaks Khuz~

    ReplyDelete
  4. oo ok..hehe hrp dewa salju suka cerita terbaru dari khuzai k

    ReplyDelete