28 June 2011

Cashier -Part 16-

aku berlalu pergi berseorangan ke stor dengan hati panas. bengang.itu yang ku rasakan. aku terlihat kelibat seorang lelaki masuk ke dalam bilik stor. kelihatan amat mencurigakan gayanya. aku mengekorinya perlahan-lahan. encik farihin rupanya. lelaki tersebut adalah encik farihin. tapi mengapa dia kelihatan seolah-olah mencurigakan. dia masuk ke dalam stor dengan gerak-geri perlahan. seolah-olah kehadirannya disitu tidak mahu diketahui orang lain. aku membuka pintu stor perlahan-lahan.

aku melangkah masuk dengan perlahan, lagak gaya persis seorang perompak yang ingin merompak. aku mencari-cari dimana farihin pergi. aku kemudiananya mendengar bunyi orang mengerang ke sakitan dari celah-celah rak- rak barangan yang ada di dalam stor tersebut. dari cahaya yang samar-samar itu,aku terlihat khuzaimie sedang membuka butang baju kemejanya. aku bersembunyi di sebalik sebuah kotak besar berdekatan dengan khuzaimie.

aku terlihat farihin sedang melutut di hadapan khuzaimie. aku menjadi pelik dengan perlakuan mereka. kepala farihin kelihatan teranguk-anguk. aku berdebar-debar melihat perlakuan mereka.
memang sah mereka sedang mengadakan hubungan seks songsang. farihin kelihatan begitu tekun mengisap batang zakar khuzaimie.

aku masih tekun melihat perlakuan mereka.

telefon bimbit milik khuzaimie berdering.

"hello, ye..ok..nanti saya call balik. sekarang sibuk sikit."kata khuzaimie ketika menjawab panggilan
"wei silentla handphone tu.nanti kantoi ar"marah farihin
"yela. sorry"jawab khuzaimie

selepas mematikan telefon bimbitnya. khuzaimie menyuakan kembali batang zakarnya yang memanjang dan mengeras itu ke mulut farihin. farihin beria-ia mengisap batang konek khuzaimie.
khuzaimie lantas menyuruh farihin menongeng. fairihin melondehkan seluar slack gelapnya. khuzaimie terus melutut di belakang farihin. batang koneknya yang panjang itu digengam lalu di ketuk-ketuk beberapa kali di bontot farihin.

khuzaimie mula menujah perlahan senjatanya ke dalam lubang milik farihin. dahi farihin berkerut-kerut menerima tujahan tersebut. bibirnya diketap menahan kesakitan. khuzaimie meramas bontot farihin sambil menujah senjatanya yang keras ke dalam lubang milik farihin.khuzaimie membiarkan beberapa ketika sebelum menarik keluar senjatanya dan kemudian di tusuk kembali kedalam lubang farihin. aksi tersebut di ulang beberapa kali. khuzaimie memjamkan matanya seolah-olah melayan perkara yang sedang terjadi.

aku menelan air liurku. mataku tidak berkelip melihat aksi mereka. entah mengapa aku begitu tertarik menonton aksi mereka.

telefon bimbitku bergetar lama. menandakan ada sms masuk. aku membaca. tidak kusangka hampir 15 minit aku duduk terpaku menonton aksi mereka. yati memberiku sms,mengajakku untuk makan tengahari bersamanya. jam sudah menunjukan angka 2.30 pm. aku perlahan-lahan berjalan keluar dari bilik stor. namun aku terhenti beberapa langkah. aku hampir terlupa mengenai seluar2 jeans yang perlu ku ambil. aku bergerak ke sebelah pintu stor untuk mengambil troli.

khuzaimie terkejut mendengar bunyi bising datangnya dari arah pintu stor. dengan cepat dia menarik keluar batang zakarnya dari lubang farihin.

"kenapa?"tanya farihin
"aku dengar bunyi bising ar,bunyi macam troli dari pintu stor"kata khuzaimie
"ala, takde ape la. cepatlah ngah sedap ni"rengek farihin
"tapi"
"takde apela"kata farihin

aku menolak troli dengan laju, aku tidak memperdulikan mereka yang sedang berasmara di belakang rak tersebut. aku mencapai kotak-kotak besar di atas rak. salah satu daripadanya jatuh ke lantai.

"wei ada oranglah!"tegas khuzaimie
"ermm eh itu ijan!"kata farihin yang mengintai sharizan dari celah-celah rak tersebut.
"wei ijan, sini kau!"panggil farihin
"kau kenapa panggil dia lak,habis kantoi nanti"kata khuzaimie
"biarlah,lagipun dia dah tau dah sape kita ni kan"kata farihin

aku terkejut mendengar farihin memangilku...

~bersambung~

2 comments:

  1. xbest ye.. pendek sgt smbungan cter... pastu lmbat lak upload cter yg bru..

    ReplyDelete
  2. Sayang...blog nih awalnya best sgt2....tapi dah makin bosan...jalan cerita mcm berterabur, sambungan pendek dan TERLALU LAMA utk upload cerita baru...

    ReplyDelete