22 May 2011

Cashier -Part 12-

khuzaimie memakai kain pelikat lusuh tanpa mengenakan seluar dalam. baju tshirtnya dibuka. dia kemudiannya berjalan perlahan sambil membawa fail-fail ditanganya manakala bibirnya terlekat sebatnag rokok yang berasap dihujungnya. sebentar lagi sharizan bakal pulang ke rumah. khuzaimie berbaring di atas sofa sambil membelek-belek fail tersebut, kakinya dikangkangkan. kelihatan jelas,zakarnya yang panjang mengndur di celah kelangkangnya. memang sengaja khuzaimie biarkan begitu,dengan harapan agar apabila sharizan membuka pintu rumah akan terpandanglah sharizan zakar khuzaimie yang panjang mengndur itu. memang niatnya untuk memancing remaja itu, sejak diceritakan oleh farihin mengenai insiden malam itu apabila sharizan mengisap zakar farihin,ingin sahaja khuzaimie merasa bagaimana cara sharizan menghisap zakarnya nanti. penantian khuzaimie bakal berakhir apabila mendengar bunyi kunci dimasukan ditombol pintu,khuzaimie berdebar.zakarnya semakin menegang dan mengeras. tombol pintu dipulas...

redzwan memandang sharizan berjalan jauh darinya. redzwan tersenyum sendirian apabila mengingati ssat dia bersama dengan sharizan semalam. saat sharizan mencium dahinya. bas mula bergerak menjauhi kawasan apartmen sharizan. hanya tinggal 6 atau 7 orang lagi didalam bas itu. semuanya akan turun dihujung perhentian bas tersebut.

suasana malam yang agak sunyi itu membuatkan mataku bertambah kuyu.angin bertiup sepoi-sepoi menghempas tubuhku.dingin membaluti tubuhku. pintu rumahku pulas,aku terpandang khuzaimie sedang membelek-belek fail-fail dalam keadaan kakinya terkangkang.jelas kelihatan koneknya yang panjang.aku mengalihkan pandangan sambil berdehem beberapa kali bagi menyedarkan khuzaimie akan kehadiranku supaya khuzaimie menutupi celah kelangkanya dengan kain pelikat.

"baru balik ke?"tanya khuzaimie
"ye bang"kataku lalu bergegas ke dalam bilik

khuzaimie sedikit hampa apabila melihat sharizan tidak menghiraukannya. khuzaimie terus membelek fail-fail tersebut. pintu bilik sharizan terbuka,kelihatan sharizan hanya bertuala berjalan menuju ke bilik air.
sepuluh minit selepas itu sharizan keluar dari bilik air lalu datang duduk disofa berkedekatan dengan khuzaimie.

"abang,nak tanya sikit boleh tak?"tanyaku bila melihat sharizan sedang tekun membelek-belek fail
"tanya apa?"tanya sharizan lalu menutup fail yang dipegang nya
"ermm saya nak berhenti kerja la"kataku
"hah?kenapa lak?"tanya khuzaimie dalam nada terkejut
"takde ape.."
"habis tu kenapa nak berhenti lak?ada yang tak kene ke kerja kat situ?ada budak buli ijan ke?"tanya khuzaimie tanpa berhenti
"bukan..cuma.."
"cuma apa?ada budak buat dajal kat ijan ke?"soal khuzaimie persis
aku tertunduk diam,patut kah ku ceritakan kepada khuzaimie kejadian yang sebenarnya yang berlaku kepadaku.
"wei nape ni?"tanya khuzaimie lalu dudk disebelahku
"cuba cerita kat abang apa yang dah jadi sebenarnya"pinta khuzaimie sambil memeluk bahuku
"ntahla bang,takde apa la,cuma penat kot.mungkin saya tak biasa kerja macam tu kot"kataku bagi menyumbunyikan hal yang sebenarnya.
"hmm yela tu"kata khuzaimie lalu memicit-micit bahuku

senjata khuzaimie mula berdenyut keras.bahu sharizan yang padat tu begitu sedap baginya untuk diramas-ramas. leher sharizan dipicit-picit khuzaimie.

"k ar, saya masuk bilik dulu,letih ni"kataku lalu berdiri
"hmm k,kau pergi ar rehat,mesti penat bekerja tadi kan"kata khuzamie memandangku
"k"jawabku sepatah lalu berjalan ke dalam bilik tidur.

kain pelikat berwarna biru ku pakai.setelah laptopku pasang,aku baring di atas tilam. agak penatku rasakan. aku membelek-belek isi laptopku, tertarik pula ku kepada folder yang bertajuk "pornxxx" yang ku buat khas untuk menyimpan bahan-bahan yang berunsur lucah. nafsu berahi ku semakin memuncak. keletihan yang beraja di diriku berganti syahwat yang menakluki tahta kini. nafas ku berdegup kencang bila gambar-gambar awek-awek malyu yang bogel dan bertubuh montok.

aku memakai earphone bagi mendengar video-video yang ku pasang. aku tidak menghiraukan khuzaimie yang lagi sibuk di ruang tamu itu. fikiran ku tertumpu pada satu kini. nafsu.
senjataku mengeras hebat.timbul urat-urat melilit zakarku yang tegak berdiri mencanak itu. tangan kananku mula menyelak kain pelikat.senjata yang sedia bertarung itu ku gengam kuat. mengalir perlahan air mazi dari celahan kepala zakarku. mataku terpaku terus di skrin laptop yang sedang menayangkan aksi panas remaja lelaki sedang bercumbuan dengan ghairah bersama pasangan wanita yang cukup cantik.

"argh ermm"aku mengerang perlahan

begitu berahi sekali ku melihat perempuan itu merintih kesedapan diperlakukan begitu.alangkah bagusnya jika aku menjadi lelaki itu. sudah tidak tahan melihat mimik muka perempuan itu menahan kesakitan.
batangku ku lancap laju.urat-urat kelihatan mengembang melilit zakarku.

"eh abang mie!"aku tersentak mlihat muka khuzaimie mengintaiku dari pintu bilik.
"oo patutlah masuk bilik cepat,melancap rupannya"kata khuzaimie
"hehe"aku menjadi malu
"boleh tahan gak batang kau"kata khuzaimie. aku tidak sedar yang aku sedang mengengam kemas batang zakarku,aku segera menutup dengan kain pelikat.
"abang tak pernah tengok video ni lagi,mana ijan dapat?"kata khuzaimie lalu duduk di sebelahku di atas katil
"hehe dari farhan la.dia kan banyak simpan video-video macam ni"kataku
"abang nak pinjam seterika,seterika abang rosak,ingat nak pinjam seterika ijan"kata khuzaimie
"jap saya amek"kataku lalu berdiri mengambil seterika dari dalam laci meja.
"best juga layan video ni"kata khuzaimie sambil meraba-raba bonjolan dari kain pelikatnya
"nah"hulurku seterika kepada khuzaimie
"ok"sambut khuzaimie lalu meletakannya di tepi laptopku
"abang nak melancap ker? hehe"tanyaku sambil memerhatikan tangan khuzaimie meramas-ramas bonjolannya

redzwan tiba dirumah. baju yang di pakainya dibuka lalu dilemparkan ke ruang tamu.. tuala yang tersidai di tingkap di capainya dan redzwan terus melangkah ke bilik air. seluar jeans yang diapakainya di buka lalu di sidai di ampaian dalam bilik air tersebut. air dari pancuran mula membasahi badannya. badannya yang semakin tegap itu digosok perlahan-lahan.dalam kepalanya memikirkan sharizan, sharizan begitu kacak dan dimatanya.redzwan cukup meminati sharizan. zakarnya semakin redzwan semakin mengeras.


~bersambung~

2 comments: