17 May 2011

Cashier -Part 11-

cuti semester bakal berakhir dalam seminggu lagi. aku hanya duduk berseorangan di ruang tamu, dalam masa seminggu lagi rumah ini akan kembali riuh semula apabila semua rakan rumahku pulang dari bercuti. segala tugasan yang diberi oleh pensyarah dan proffesor ku telah ku siapkan. semuanya tersusun rapi di atas meja,menanti untuk di hantar kepada pensyarahku dan proffesor ku. khuzaimie masih belum pulang dari bekerja. jam di dinding berbunyi 11 kali. pelik,sepatutnya waktu-waktu begini khuzaimie sudah pasti berada di rumah. aku terkejut apabila telefon bimbitku berdering kuat.

"hello,ijan sihat?buat apa tu?"sapa suara seorang wanita dihujung talian
"sihat,baru balik rumah ni,tadi ijan keluar berjalan dengan kawan"kataku kepada yati.
"esok awak datang kerja kan?tapi esok awak datang petang tau"katayati
"eh kenapa pulak?"tanyaku
"saya dah tengok jadual awak dah,ada perubahan waktu kerja."kata yati
"habis tu awak pula,kerja bila?"tanya aku
"kerja pagi.tak sama waktu dengan awak"kata yati dalam nada perlahan
"yati,ijan harap sangat dapat bertemu dengan yati lagi"kataku
"yati pun,yati rasa rindu kat ijan sebenarnya"kata yati. hatiku mula berbunga bahagia

hampir sepuluh minit masa dihabiskan dengan berbual bersama dengan yati.seronok mendengar suara wanita yang ku sayangi.aku terkejut apabila pintu rumah di buka.

"abang baru balik ke?dah lewat ni?"tanyaku ketika khuzaimie mengunci pintu rumah
"keluar minum dengan kawan tadi."kata khuzaimie
"kawan ke dengan awek?"perliku
"kawan kot.kenapa kau tanya macam tu lak?"tanya khuzamie
"tu kat leher tu"kataku lalu memuncungkan bibriku ke arah leher khuzamie yang bertanda merah
"hahaha"gelak khuzamie lalu masuk kedalam biliknya

aku memacakkan rambutku dihadapan cermin tandas.dalam masa lebih kurang 5minit lagi aku akan mula bekerja.aku sedikit terkejut melihat farihin melangkah masuk kedalam tandas lalu berdiri di urinal untuk kencing.

"hairini kau kerja petang ke.jangan sampai short lagi duit sudah"sinis farihin lalu tersenyum nakal
aku tidak berkata apa-apa,hanya tersenyum kambing lalu keluar dari tandas dengan segera.

petang itu memang aku berhati-hati dalam bekerja,aku pastikan tiada sebarang kesilapan yang akan ku lakukan. dalam masa 8 jam aku bekerja,memang aku fokuskan dalam bekerja. tiada masa untuk aku berganjak dari meja kaunter cashier.sekali sekala farihin datang memantau pekerja-pekerjanya bekerja. farihin tersenyum memandangku. hatiku berdebar-debar bila mengingat kejadian pada malam itu, aku harap kejadian itu tidak akan berlaku lagi.

"dah siap susun?jom ikut aku"pinta farihin
aku membawa duit jualan pada malam itu ke dalam bilik farihin.
"kira,bagi sini report sales tu kat abang"
"semuanya mesti ada rm3201.20"kata farihin
hampir 5 minit aku mengira segala duit yang ada, aku tersenyum gembira.
"ini,semua cukup bang'kataku
farihin mengira sekali kesemua duit-duit tersebut
"bagus,cukup,selamatlah kau malam ni"kata farihin
"saya boleh balik sekaranglah?"tanyaku
"yup,tapi.."farihin memegang tanganku
"dah lama abang tak jumpa ijan,rindu pula"kata farihin
"err haha eh bang saya balik dulu ar,dah lambat ni,nanti tak de bas lak"kataku
"awal lagi kan.rileks ar dulu"halang farihin lalu memeluk badanku dari belakang
"bang jangan macam ni bang"kataku yang mula rimas
"ala,dulu ok je"kata farihin lalu meramas bonjolan di seluarku
"eh dah la bang.saya tak sukalah. salah ni taw!"tegasku lalu menepis tangannya
"rileks ar"kata farihin yang mula liar lalu mengesel-geselkan bonjolan keras diseluarnya di belakang pungungku
"wei dah la"kataku lalu meronta-ronta
"k fine.sorry k,dah kau boleh balik sekarang"kata farihin lalu melangkah beberapa tapak menjauhiku
aku bengang.aku memandang paisey muka farihin sebelum melangkah keluar dari bilik farihin.

"dah habis kerja ke?"tanya redzwan ketika menghulurkan tiket bas kepadaku
"dah,aku rasa aku nak cari kerja lain lah"kata ku
"laa kenapa lak?"tanya redzwan lalu duduk disebelahku
"aku tak sukalah supervisor kat situ.macam anjing ar perangai dia"bengisku
"apa yang dia buat kat kau?"tanya redzwan
"ade ar.malas aku nak cite"kataku lalu bersandar di kerusi bas sambil memejamkan mata.
"ok.ikut kau la,aku bukan apa,tapi kalau kau ade pape problem,lebih baik kau share,jangan simpan je"kata redzwan

bunyi radio bas memecahkan kesunyian,aku memejamkan mata tanpa memikirkan redzwan yang duduk di sebalahku. aku hilang mood,bila teringatkan peristiwa tadi. bagaimana aku harus hadapi farihin bila aku terus bekerja disitu.di pasaraya tersebut. aku dapat merasakan,farihinlah orang yang bertanggung jawab dalam mengubah waktu bekerja aku,supervisor gay yang gila seks!

khuzaimie memakai kain pelikat lusuh tanpa mengenakan seluar dalam. baju tshirtnya dibuka. dia kemudiannya berjalan perlahan sambil membawa fail-fail ditanganya manakala bibirnya terlekat sebatnag rokok yang berasap dihujungnya. sebentar lagi sharizan bakal pulang ke rumah. khuzaimie berbaring di atas sofa sambil membelek-belek fail tersebut, kakinya dikangkangkan. kelihatan jelas,zakarnya yang panjang mengndur di celah kelangkangnya. memang sengaja khuzaimie biarkan begitu,dengan harapan agar apabila sharizan membuka pintu rumah akan terpandanglah sharizan zakar khuzaimie yang panjang mengndur itu. memang niatnya untuk memancing remaja itu, sejak diceritakan oleh farihin mengenai insiden malam itu apabila sharizan mengisap zakar farihin,ingin sahaja khuzaimie merasa bagaimana cara sharizan menghisap zakarnya nanti. penantian khuzaimie bakal berakhir apabila mendengar bunyi kunci dimasukan ditombol pintu,khuzaimie berdebar.zakarnya semakin menegang dan mengeras. tombol pintu dipulas...

~bersambung~

4 comments:

  1. Nest please...tak sabar nak baca ni....aku plak jadi macam gila seks hahahahah

    ReplyDelete
  2. chapter seterusnyer

    ReplyDelete
  3. ala...smbung r bnyk2 episod sikit awk...
    bru best nk bc

    ReplyDelete