23 February 2011

Cashier ~part 6~

Ketika bas berhenti di lampu isyarat. Tangan redzwan sudah melekat di bonjolan seluar ijan. Redzwab mula mengusap-gusap bonjolan tersebut. agak lembut dan memandangkan ijan memakai boxer longgar makanya redzwan dapat merasa saiz bentuk zakar ijan. Redzwan memicit dengan penuh berhati-hati bonjolan tersebut. semakin lama semakin keras bonjolan itu. Namun redzwan segera mengalihkan tangannya dari terus berbuat begitu. tinggal 500 meter lagi tiba di apartment ijan.

“wei bangun wei”kejut redzwan
“hah?ermm ah dah sampai ke?”tanya ijan sambil mengosokkan matanya dan mengeliat
“dah”kata redzwan.

Semalam aku bercuti.dan malam sebelumnya aku sempat melepak dengan rakan kolejku. Walaupun sekejap sebab keletihan tapi aku seronok. Cuti semalam tidak banyak aktiviti ku buat. Cuma semalam aku melakukan onani. Sudah lama tidak ku buat onani entah mengapa petang semalam aku bernafsu secara tiba-tiba. Aku pasangkan video lucah di laptopku dan aku melakukan onani. Biasalah orang bujang. Lagipon aku belum ada awek. Lain lah kalau dah ade awek. Bolehlah aku bersetubuh denganya.

Tepat pukul 4 aku memulakan kerjaku. Hari ini hari isnin.tidak ramai pelangan yang datang. Pekerja juga berkurangan. Aku kerja di shift petang. Seperti biasa aku menjalankan tugasku dengan penuh berhemah. Harap-harap tiada yang ‘short’ lagi.

“hi ijan.”tegur wani
“hi. Eh awak tak kerja ke hari ni?”tanyaku kepada yati yang datang ke kauterku tanpa memakai uniform dan hanya ber-tshirt dan berseluar jeans.
“tak saya cuti.semalamkan awak cuti.jadi hari ni yati lak cuti”kata yati
“yeke?ni keluar dengan pakwe ke?”tanyaku
“mane ade la, keluar dengan adik beli barang dapur”kata yati sambil tersenyum malu

Seperti biasa setelah selesai kerjaku aku bergerak ke bilik farihin untuk mengira duit.
Aku melangkah perlahan ke bilik farihin. Lorong kebilik farihin agak hangat dari biasa. Tidak seperti selalunya yang dingin sahaja.

“bang,kenapa pakai baju singlet je?”tanyaku
“panaslah. Air-cond rosak.sebab tu aku pakai singlet je.kalau boleh aku nak bogel je”kata farihin
“oh patutlah tadi masa saya nak masuk pun rasa panas je”kataku
“dah kira duit.”arah farihin.
Aku mengira duit sacara biasa. dahiku mula berpeluh kerana suhu panas di dalam bilik. Aku bertambah berpeluh kerana menyedari sekali lagi duit tidak mencukupi.aku mengeluh.
“kenapa? ‘short’ lagi?”tanya farihin
Aku terdiam
“hey,macam mana kau kerja ni?!”marah farihin
“saya jaga betul bang..”kataku
“betul mendenye?! Dah banyak kali dah ‘short’ ni.kau buat kerja macam mane?kau nak kerja ke atau nak ‘short’ kan duit hah?!”tengking farihin
“kau bikin aku panas lagi ar!”tambah farihin
Aku terdiam peluh hangat mengalir ke mukaku.
“berapa yang ‘short’?”tanya farihin lalu menghampiriku
“rm6 bang”
“bayar ar!”arah farihin
Aku tertunduk diam.
“ada duit ke tak?”tanya farihin sambil memandang tepat kemukaku
Aku mengelengkan kepala
“habis tu macam mana ni? aisyhh menyusahkan betul ar. Aku dah tak de duit ni. aku nak kau bayar sekarang gak!”arah farihin
“tapi bang duit saya ni tinggal duit tambang bas je”kataku
“habis tu macam ne?”soal farihin
Aku membatukan diri. Tidak bersuara.
“aku rasa ni last day kau kerja kat sini”kata farihin
“jangan bang.maafkan saya bang. Tapi janganlah pecat saya bang”rayuku
“habis tu? Kau dah banyak buat silap.berturut-turut lak tu”tegas farihin
“saya sangup buat apa saja bang asalkan abang tak pecat saya” mohonku
“aku suruh kau bayar je duit yang ‘short’, tu je”pinta farihin
“tapi saya tak de duit”
“jadi kau nak aku buat ape sekarang?”tanya farihin
“janganlah berhentikan saya bang. Saya sangup buat apa sahaja bang”rayuku
“betul ni?”tanya farihin sambil meleret senyuman dan kening kirinya terangkat.
“betul bang. Abang suruh je saya buat apa.janji dapat cover balik duit yang ‘short’ tu.saya betul-betul takde duit sekarang ni”kataku bersungguh-sungguh
“ok. Tapi ini antara kita je. kalau kau kecoh kat sesape,esok gak kau kena buang kerja! Paham?!”
“paham”

Farihin mengambil tangan kananku. Aku sedikit pelik. Tapi ku biarkan. Tanganku kemudiaanya di letakkan di bonjolan seluarnya.aku dapat rasakan batang zakarnya mengeras.

“eh ape ni bang?”aku terkejut lalu menarik tanganku
“kau kata kau sangup buat apa sahaja kan?jadi aku nak suruh kau buat kerja sikit untuk aku la”kata farihin slumber
“kerja apa?”tanyaku hairan
“isap kote aku ni”arah farihin lalu membuka zip seluar.
Aku tercengang melihat perbuatan farihin. Farihin mengeluarkan batang zakarnya yang mengeras dan mengurutnya dihadapanku.
“apa ni bang.tak elok lah.jangan lah buat saya macam ni”kataku lalu berundur
“ok fine,kalau kau tak nak. Esok tak payah la kau datang kerja lagi”kata farihin
“janganlah bang.ermm..”aku memaksa diriku melutut di hadapan farihin.
“pandai,lain kali ikut je apa yang aku suruh. Tadi kau gak kata kau sangup buat apa sahaja janji kau tak kene buang kerja kan”kata farihin lalu menyondol-yondol batang zakarnya ke bibirku
aku memejamkan mata. Amat geli ku rasakan. Tidak dapat ku bayangkan aku akan berada di tempat sekarang.
“bukalah mulut tu”arah farihin
Aku betul-betul jijik sekarang. Bau peluh pada batang zakar farihin meloyakan tekakku. Aku mula membuka mulutku.

Farihin mula merodok dalam zakarnya ke dalam mulutku. Aku hampir termuntah. Batang zakar farihin walaupun pendek tapi cukup besar dan keras. Farihin mendayung perlahan dan lancar batang zakarnya ke dalam mulutku. Sesekali aku ingin termuntah namun ku kawal. Farihin memegang kepalaku. Dayungan menjadi agak laju. Matanya terpejam rapat. Begitu asyik bila aku mengolom batang zakarnya.

Aku terus menghisap batang zakarnya. Rasa tawar dan sedikit masin bila air mazi yang mengalir keluar tertelan ke dalam tekakku. Amat geli kurasakan.farihin menekan-nekan batang zakarnya ke anak tekakku. Peluh membasahi mata dan mukaku.tiba-tiba peha farihin mengejang.serentak itu rongga tekakku dibasahi cecair berlendir yang hangat dan banyak.aku tersedak.air mani mengalir di tepi mulutku. Farihin mencium mulutku dan menjilat sisa air mani.aku terkejut bila farihin menciumku.

~bersambung~

No comments:

Post a Comment